Personalizar preferências de consentimento

Usamos cookies para ajudá-lo a navegar com eficiência e executar determinadas funções. Você encontrará informações detalhadas sobre todos os cookies em cada categoria de consentimento abaixo.

Os cookies categorizados como "Necessários" são armazenados no seu navegador, pois são essenciais para ativar as funcionalidades básicas do site.... 

Sempre ativo

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Não há cookies para exibir.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Não há cookies para exibir.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Não há cookies para exibir.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Não há cookies para exibir.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Não há cookies para exibir.

Investigación e innovación en la enseñanza de las ciencias

Revista Alambique - Número: 34 (December 02)

ISBN / EAN : 1133-9837

4,99 IVA incluido

Produto digital sem custos de envio

Nuestros contenidos en Digital son compatibles con todos los lectores de libros electrónicos.

Innovación y tradición en la enseñanza de las ciencias.

Con este trabajo se pretende mostrar elnterés que pueden tener lasnvestigaciones sobre la historia de la educación y de las disciplinas escolares referidas a la enseñanza de las ciencias. Algunos elementos de la historia de la enseñanza de las ciencias en las escuelas puedenlustrar y fundamentar las propuestas actuales dennovación envestigación en didáctica de las ciencias.

Información del contenido

Autores

José Mariano Bernal Martínez, David Brusi Belmonte, M. Jesús Caballer Senabre, Pedro Cañal de León, Adolf Cortel Ortuño, Ana M.ª Criado García-Legaz, Alejandro del Mazo Vivar, Ana G. Dumrauf, Nicolás Elortegui Escartín, Carlos R. Espíndola, José Fernández González, Alejandro Gaona Pérez, Isabel García-Rodeja Gayoso, Inés Jiménez Garrido, Antonia Madrid Conesa, Manuela Martín Sánchez, Joaquin Martínez Torregrosa, Isabel P. Martins, Mercedes Medina Pérez, Ana Oñorbe de Torre, Luis Osuna García, Fco. Javier Perales Palacios, Neus Sanmartí Puig, Jose Luis Sierra Fernandez, Unidad de Didáctica de las, Rafaela Verdú Carbonell, José Miguel Vílchez

Palabras clave

revista