Personalizar preferências de consentimento

Usamos cookies para ajudá-lo a navegar com eficiência e executar determinadas funções. Você encontrará informações detalhadas sobre todos os cookies em cada categoria de consentimento abaixo.

Os cookies categorizados como "Necessários" são armazenados no seu navegador, pois são essenciais para ativar as funcionalidades básicas do site.... 

Sempre ativo

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Não há cookies para exibir.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Não há cookies para exibir.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Não há cookies para exibir.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Não há cookies para exibir.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Não há cookies para exibir.

La evaluación hecha poema

GRAÓ 12-18: O seu espaço de referência no Ensino Secundário

ISBN / EAN : 2938-7876

Resumen

La evaluación, como un poema, es un proceso dinámico que une a docentes y alumnado en la creación de significados. Para avanzar, debe transformarse en un medio de aprendizaje donde se valore el error como oportunidad, la retroalimentación sea útil y personalizada, y el bienestar y desarrollo integral del alumno sean el objetivo principal. En este tercer número de GRAÓ 12-18 dedicado a la evaluación se recogen experiencias y marcos teóricos para guiar el camino hacia una evaluación para aprender.

Información del contenido