Personalizar preferências de consentimento

Usamos cookies para ajudá-lo a navegar com eficiência e executar determinadas funções. Você encontrará informações detalhadas sobre todos os cookies em cada categoria de consentimento abaixo.

Os cookies categorizados como "Necessários" são armazenados no seu navegador, pois são essenciais para ativar as funcionalidades básicas do site.... 

Sempre ativo

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Não há cookies para exibir.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Não há cookies para exibir.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Não há cookies para exibir.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Não há cookies para exibir.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Não há cookies para exibir.

La pequeña infancia también lleva a cabo ApS: Posibilidades y claves de éxito para aplicar proyectos de aprendizaje-servicio en la educación infantil

GRAÓ 0-6: Seu espaço de referência na Educação Infantil

Resumen

La escuela, como agente socializador de la infancia, debe brindar al alumnado oportunidades para desarrollar habilidades e implicarse en el mundo que lo rodea. También en la educación infantil se puede apostar por propuestas activas y abiertas a la comunidad, como el aprendizaje-servicio. Este artículo quiere dar a conocer la adaptabilidad, los encajes y un conjunto de recomendaciones para hacer realidad proyectos de aprendizaje-servicio en esta etapa.

Información del contenido